close
بررسی محصولات

Dell به معرفی مانیتور ویدئو کنفرانس برای برگزاری جلسات Microsoft Teams پرداخته‌است

در هفته گذشته شرکت Dell به معرفی ۳ مانیتور ویدئو کنفرانس پرداخته است که به کمک آن‌ها می‌توانید تنها با کلیک یک دکمه در جلسات مایکروسافت تیمز خود شرکت کنید.

سال میلادی گذشته تغییرات بسیار بزرگی در نحوه‌ای که همه ما به کار خود می‌پردازیم ایجاد کرده‌است. برخی از ما مجبور به کار از خانه شده‌ایم و برای این کار نیاز به ایجاد یک دفتر خانگی داریم، به همین دلیل برند‌های تولید کننده تجهیزات کامپیوتری و ارتباطی مشغول به طراحی و تولید تجهیزات جدیدی شده‌اند که کار ما را در این دنیای جدید ویدئو کنفرانس ساده‌تر کند.

مانیتور ویدئو کنفرانس

Dell یکی از این برند‌هاست که در مانیتورهای جدید خود که آن‌ها را با عنوان مانیتور مخصوص ویدئو کنفرانس معرفی کرده‌است به اضافه کردن کنترل‌های جدا و وب کم داخلی برای تماس‌ تصویری پرداخته‌است.

مانیتور ویدئو کنفرانس Dell

هدف برند Dell از مانیتورهای ویدئو کنفرانس از بین بردن نیاز به تهیه تجهیزات مورد نیاز برای جلسات ویدئو کنفرانس به صورت جداگانه است. این مانیتور تمامی تجهیزات مورد نیاز شما را برای حضور در جلسات مجازی دارد و اگر نیاز به تهیهی مانیتوری برای کامپیوتر خانگی خود دارید با تهیه این مانیتور نیاز به تهیه تجهیزاتی مانند وب کم، هدست اداری یا میکروفون اکسترنال نخواهید داشت.

مانیتور ویدئو کنفرانس Dell

این سری مانیتور دارای ۳ مدل است؛ مانیتور ویدئو کنفرانس ۲۴ اینچ C2422HE، مانیتور ویدئو کنفرانس ۲۷ اینچ C2722DE و مانیتور خمیده ویدئو کنفرانس ۳۴ اینچ C3422WE. این ۳ مانیتور دارار وب کم داخلی با کیفیت ۵ مگاپیکسل هستند که در حالت عادی به صورت مخفی در درون مانیتور قرار دارند و در زمان نیاز از محفظه خود برای انجام تماس خارج می‌شوند.

همچنین این مانیتور دارای دو اسپیکر داخلی با قدرت ۵W و میکروفون نویز کنسلینگ داخلی است که باعث می‌شود تا هم صدای دیگران را با وضوح کامل بشنوید و هم دیگرا صدای شما را بدون مزاحمت نویزهای اطراف شما داشته باشند.

مانیتور ویدئو کنفرانس Microsoft Teams

همچنین در قسمت کنترل این مانیتور دکمه‌های مخصوص کنترل تماس Microsoft Teams قرار گرفته است تا انجام دستورات مختلف در حین تماس را برای شما ساده‌تر کند.

این مانیتورها دارای سنسور اینفرارد یا فروسرخ نیز هستند که می‌توانید از آن‌ها برای استفاده از قابلیت Windows Hello و تشخیص چهره به جای ورود رمز کاربری استفاده کنید از قابلیت‌های دیگر مانیتورهای برند Dell مانند ComfortView Plus که باعث کاهش میزان نمایش نور آبی رنگ مضر برای چشم نیز پشتیبانی می‌کند.

مانیتورهای ویدئو کنفرانس برند Dell از تاریخ ۱۶ ماه فوریه در بازارهای جهانی قابل تهیه خواهد بود.

نظرات خود را ثبت کنید