close

زمان آن فرا رسیده که به فصل ترس و وحشت فکر کنیم. قصد دارید بازیکنان را بترسانید یا متنوع ترین تجربه مهمانی هالووین را برای دوستانتان ایجاد می‌کنید تا از آن لذت ببرند؟ از بازیکنان خود بخواهید از محیط های ترسناک جان سالم به در ببرند، پازل های شبح آور را حل کنند، در PvP نامتقارن احساس وحشت کنند… یا چیزی واقعاً جدید و ترسناک خلق کنند.

با استفاده از ابزارهایی که اخیراً در دسترس قرار گرفته‌اند، بهترین جزیره‌ها را با تم Fortnitemares بسازید؛ فراموش نکنید که جزیره شما می‌تواند در طول Fortnitemares امسال در Discover نمایش داده شود!
ایونت Fortnitemares برای لذت بردن از حال و هوای سرگرم کننده فصل هالووین است – نه مبارزات شدید. لطفاً با پیروی از دستورالعمل‌های طراحی که در ادامه می‌خوانید، در این ایونت شرکت کنید. ما بی صبرانه منتظریم تا ببینیم شما چه چیزی خلق می‌کنید!

فراخوان هالووین در فورتنایت با FORTNITEMARES

راهنمای طراحی جزیره

  • هر سال بازیکنان جدید زیادی به رویداد Fortnitemares وارد می‌شوند پس مطمئن شوید که جزیره شما به قدر کافی واضح و قابل درک است که آن‌ها را به خود جذب کند.
  • المان های ترسناک قدیمی دیگر مثل قبل ترسناک نیستند پس مطمئن شوید که از دستگاه‌ها و مکانیک‌های جدید اضافه شده در سال ۲۰۲۲ استفاده کنید. با Prop Manipulator خانه‌های خالی از سکنه را تحویل دهید، با دستگاه Level Instance غارهای وحشتناک ایجاد کنید و بازدیدکنندگان خود را تشویق کنید به پریدن، سر خوردن و رد شدن از روی موانع برای دور شدن از تمام هیولاهای ترسناک و دیگر موجودات عجیبی که شما خلق کرده‌اید.
  • با استفاده از Eliminations خلاق باشید. از بازیکنان خود بخواهید قربانی زامبی‌ها شوند، در طول طوفان در یک اتاق پشتی یا مسیر پر پیچ و خم گم شوند و به روش های خلاقانه دیگری با مرگ خود روبرو شوند. بازی‌ها نباید لزوماً حذفی باشند اما این تنش و جنجال را به جزیره خود بیاورید!
  • هر طور که می‌توانید انرژی ترسناک را به جزیره خود بیاورید، دست شما برای خیالبافی و ساختن داستان خود در بازی Fortnitemares باز است! مهمانی رقص زامبی، خانه‌های خالی از سکنه، و هزارتوی‌های ذرت ترسناک همیشه سرگرم کننده هستند اما آن‌ها را سلیقه شخصی خود و برداشت‌تان از Fortnitemare تغییر دهید و دوباره خلق کنید! با محتوای خود منحصر به فرد باشید و جزیره خود را برای داشتن بالاترین شانس برای نمایش داده شدن طراحی کنید!

بیشتر بخوانید:

فراخوان هالووین در فورتنایت با FORTNITEMARES

قوانین ایونت

  • فقط یک جزیره از هر سازنده قبول میشه
  • به تم توجه داشته باشید؛ مطمئن شوید که مپ شما از موضوع Fortmitemares پیروی می‌کند
  • ما به دنبال تجربیات با کیفیت هستیم؛ جزایر کاملاً کاربردی که به خوبی از ابزارها استفاده می کنند، مرزهای موثری را تعیین می کنند و بسیار شیک، حرفه‌ای و کامل هستند تا تجربه خوبی را برای بازیکن ایجاد کنند. (و احتمال اینکه جزیره شما توسط تیم سازنده فورتنایت نمایش داده شود بیشتر می شود!)
  • نوآوری را در اولویت قرار دهید (باید از ابزارهای جدیدتر استفاده کنید)؛ طرح‌های مرزی و هرگز دیده نشده حتماً توجه ما را به خود جلب خواهند کرد.
  • هر مپ ارائه شده نیاز به یک ویدئوی مرور کلی دارد؛ ویدئوهای ارسالی باید دید پروازی از کل جزیره و همچنین یک دور از گیم پلی را نشان دهند.
  • موارد ارسالی باید جزایر جدید باشند؛ هر جزیره ای که برای نمایش در نظر گرفته می شود باید یک جزیره کاملاً جدید باشد که در طول دوره فراخوان ایونت منتشر شده است.
  • استفاده از تریلرهای تبلیغاتی پیشنهاد می‌شوند؛ گنجاندن یک تریلر تبلیغاتی جذاب برای جزیره شما الزامی نیست، اما پیشنهاد می‌شود. (با این حال، ارسال ویدیوهای مرور کلی الزامی است.)

نحوه شرکت

جزیره با موضوع Fortnitemares خود را از طریق فرم ارسال محتوای خلاقانه در صفحه رسمی فورتنایت ارسال کنید و حتماً گزینه فراخوان Fortnitemares را انتخاب کنید. آثار ارسالی باید قبل از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر به وقت شرقی ارسال شوند.

نظرات خود را ثبت کنید