close

ممکن است تا برای در ارتباط بودن در مجموعه‌ای خاص نیاز به استفاده از نرم‌افزار Cisco Webex داشته باشید. در این مطلب به توضیح نحوه شرکت در جلسات Cisco Webex می‌پردازیم.

شرکت در جلسات Cisco Webex با لینک ورود

در ابتدا برای این که قادر به باشید تا در این جلسات ویدئو کنفرانس شرکت کنید نیاز دارید تا نرم‌افزار مربوط به این نرم‌افزار را دانلود کنید. دانلود این نرم‌افزار برای کاربران رایگان است و می‌توانید تا با کلیک لینک زیر این نرم‌افزار را برای دستگاه خود دانلود و نصب کنید.

دانلود Cisco Webex

دانلود Cisco Webex

بعد از نصب و باز کردن این نرم‌افزار با صفحه زیر مواجه خواهید شد.

شرکت در جلسات Cisco Webex

با توجه به این نکته که برای شرکت در جلسات Cisco Webex حساب کاربری ندارید می‌بایست تا گزینه Use as Guest را انتخاب نمایید. در این بخش از شما خواسته می‌شود تا نام و ایمیل خود را وارد کنید.

بعد از وارد کردن این اطلاعات با صفحه زیر مواجه خواهید شد که بخش کاربری نرم‌افزار Cicso Webex است.

جلسات Cisco Webex

 

در این بخش اگر افرادی که به تشکیل جلسه می‌پردازند ایمیل شما را در لیست میهمانان خود وارد کرده باشند و به برنامه ریزی جلسه از قبل پرداخته باشند می‌توانید تا زمان جلسات بعدی خود در این نرم‌افزار را در قسمت پایینی این صفحه مشاهده کنید.

برای ورود به جلسه می‌بایست تا لینک دعوت خود را در قسمت Enter Meeting information در این صفحه وارد کنید. سپس به صورت خودکار وارد این جلسه خواهید شد.

همچنین با کلیک دکمه ادیت در بالای این صفحه می‌توانید تا در صورت لزوم اطلاعات وارد شده خود را تغییر دهید.

اگر از لپاپ استفاده می‌کنید این نرم‌افزار از تجهیزات داخلی کامپیوتر شما استفاده می‌کند و برای شرکت در  این جلسات به شما پیشنهاد استفاده از هدست اداری که دارای فناوری نویز کنسلینگ است و ارتقا کیفیت تصویر وب کم یا تهیه یک وب کم حرفه ای را می‌کنیم تا به کمک این تجهیزات قادر باشید تا بدون دردسر و با کیفیت بالا به شرکت در جلسات Cisco Webex بپردازید.

نظرات خود را ثبت کنید