close

شتاب و سقف سرعت در بازی Forza Horizon 5 نقش اساسی دارند و برخلاف بازی‌های قدیمی که آخرین ماشین‌ها، سریع‌ترین آن‌ها بودند؛ در بازی‌های جدید بیشتر اوقات ماشین‌های خاصی در بازی وجود دارند که با تقویت درست از ماشین‌هایی با قیمت بیشتر از ۱۰ برابر خودشان، سریع‌تر خواهند بود. در این مطلب قصد داریم با سریع ترین ماشین های Forza Horizon 5 بعد از تیون و آپگرید کردن از دو نظر شتاب و سقف سرعت آشنا شویم و برای دسترسی به بهترین نسخه از این ماشین‌ها کد تیونینگ آن‌ها را به شما بگوییم.

Forza Horizon 5 بیشتر از ۵۰۰ مدل ماشین مختلف دارد و به این دلیل خرید یک به یک آن‌ها، تقویتشان و سپس تست این که کدام یک سریع‌تر است، بسیار دشوار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: سریع ترین ماشین های NFS Heat

 

سریع ترین ماشین فابریک فورزا هورایزن ۵

بدون هیچگونه آپگرید و تقویت، سریع ترین ماشین Forza Horizon 5 ماشین Koenigsegg Jesko 2020 سریع‌ترین ماشین بازی است که البته قیمت خرید آن در بازی ۲,۸۰۰,۰۰۰ CR است. بدون هیچگونه تقویت و تغییر در ماشین، این سوپر ماشین قادر است تا به سرعت ۳۰۳ مایل بر ساعت معادل ۴۸۴ کیلومتر بر ساعت برسد.

اما شما که نمی‌خواهید تا ماشین خود را به صورت دستنخورده و فابریکی در بازی نگه دارید؟ پس بعد از تقویت کدام یک از ماشین‌ها سریع ترین ماشین فورزا هورایزن ۵ خواهد بود؟

سریع ترین ماشین Forza Horizon 5

سریع ترین ماشین Forza Horizon 5

با تقویت درست، سریع ترین ماشین Forza Horizon 5 نیز Koenigsegg Jesko 2020 خواهد بود!

بعد از آپگرید این خودرو قادر خواهد بود تا به سرعت ۳۱۰ مایل بر ساعت، معادل ۴۹۶ کیلومتر بر ساعت برسد و این کار را با شتاب خوبی نیز انجام خواهد داد.

نکته جالب این است که برای رسیدن به این سقف سرعت نیاز به تقویت زیاد و هزینه فراوانی نخواهید داشت؛ آپگریدهای لازم برای رسیدن به این سقف سرعت تنها ۳۷,۸۵۰ CR از پول بازی شما هزینه خواهد برد.

بهترین آپگرید برای Koenigsegg Jesko در Forza Horizon 5

برای حداکثر سقف سرعت در فورزا هورایزن ۵ باید تا پکیج‌های تقویتی زیر را روی ماشین خود نصب کنید:

  • AWD Drivetrain
  • Race Twin Turbo Engine
  • Race Weight Reduction
  • Race Transmission: 7 Speed
  • Race Driveline
  • Race Differential
  • Slick Race Tire Compound
  • ۲۹۵mm Front Tires
  • ۳۵۵mm Rear Tires
  • Upgraded Front Track Width
  • Upgraded Rear Track Width

البته بهترین آپگرید برای هر خودرو در بازی برای رسیدن به بیشترین میزان سقف سرعت و شتاب آپگریدهای Race و کاهش وزن ماشین است.

اما اگر سقف سرعت برای شما اهمیت زیادی ندارد و به دنبال بیشترین شتاب باشید چطور؟

بیشتر بخوانید: ماشین های Barn Find در فورزا هورایزن ۵ کجا هستند؟

پرشتاب ترین ماشین های Forza Horizon 5

در ادامه با پرشتاب ترین ماشین های Forza Horizon 5 با آپگریدهای مناسب این کار آشنا می‌شویم.

BMW X5M (2.032s)

BMW X5M در فورزا هورایزن 5

در فورزا هورایزن ۵ ماشین BMW X5M امتیاز شتاب و هندلینگ بسیار خوبی دارد و می‌تواند در زمان  ۲٫۰۳۲ ثانیه از سرعت ۰ به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. البته این کار تنها با کد تیون ۶۲۶ ۹۳۳ ۱۹۵ امکان پذیر است.

Koenigsegg Jesko (1.585s)

Koenigsegg Jesko اگر که تا به حال متوجه نشده‌اید، بهترین ماشین فورزا هورایزن ۵ به صورت کلی است؛ نه تنها این ماشین سریع ترین ماشین Forza Horizon 5 است، بلکه یکی از پرشتاب ترین ماشین های بازی نیز هست.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر Koenigsegg Jesko در Forza Horizon 5 با کد تیون ۱۷۱ ۷۶۶ ۱۳۴ به ۱٫۵۸۵ ثانیه می‌رسد.

Mosler MT500S (1.553s)

این ماشین که توسط Mosler Automotive شاخته می‌شود یکی از معدود ماشین‌های تاریخ است که استفاده از آن برای مسابقات رسمی و واقعی ممنوع شده است، که البته دلیل خوبی برای این کار وجود دارد؛ زیادی خوب بودن.

اما در فورزا هورایزن ۵ این قوانین وجود ندارند و می‌توانید با خیالت راحت از این ماشین که یکی از پرشتاب ترین ماشین های Forza Horizon 5 است استفاده کنید.

Mosler MT500S که در سال ۲۰۱۱ طراحی شده بوه قادر است در زمان ۱٫۵۵۳ ثانیه از سرعت ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد؛ البته با کد تیون ۲۰۴ ۳۹۸ ۱۵۹.

با این کد تیون این خودرو رقیب Koenigsegg Jesko می‌شود که سریع ترین ماشین فورزا هورایزن ۵ است.

 Lamborghini Diablo GTR (1.484s)

به قدیمی بودن Lamborghini Diablo GTR نگاه نکنید؛ فقط آن را با کد تیون ۴۸۸ ۹۲۶ ۱۲۴ آپگرید کنید تا ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در زمان ۱٫۴۸۴ ثانیه بروید.

بی‌دلیل نیست که خیلی از بازیکنان تنها از این ماشین برای رقابت‌های Drag خود استفاده می‌کنند.

Remac Concept 2 (1.222s)

پرشتاب ترین ماشین فورزا هورایزن 5

این سوپر ماشین برقی S Tier قادر است تا از حالت ثابت در زمان ۱٫۲۲۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

Rimac Concept 2 با نام Nevera نیز شناخته می‌شود و قادر است به این شتاب برسد، در صورتی که با کد تیون ۲۱۹ ۳۰۳ ۲۴۵ تیون شده باشد.

 

آیا شما Forza Horizon 5 را بازی می‌کنید؟ شما از چه ماشینی استفاده می‌کنید؟ در صورتی که از ماشین خود در بازی رضایت دارید و کد تیون آن را دارید نام ماشین و کد آن را با دیگران در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

برچسب‌ها : راهنمای بازیفورزا هورایزن

15 دیدگاه

  1. درود میشه توضیح بدید کد تیون چیست؟
    شما گفتید مثلا کد تیون این ماشین ۱۶۶ هست

    1. با سلام، کد تیون کد مربوط به Upgrades & Tuning است که توسط یک بازیکن دیگر ساخته و ذخیره شده‌است و شما در صورتی که با اتصال به اینترنت بازی می‌کنید (نیاز به آنلاین بازی کردن نیست) می‌توانید با وارد کردن کد تیون در بخش تقویت خودرو در بازی از اطلاعات تقویتی دقیقی که بازیکنی که این کد را ساخته استفاده کنید.

    1. با سلام، بله نیاز به اتصال به اینترنت هست، شما در حال دانلود تیون بازیکنان دیگر خواهید بود.
      برای این کار روی تب Cars کلیک کنید، گزینه Buy New & Used Cars را انتخاب کنید، روی تب Garage کلیک کنید، گزینه Upgrades & Tuning را انتخاب کنید، گزینه Find Tuning Setups را انتخاب کنید.
      در این صفحه تیون‌های پیشنهادی برای ماشین شما نمایش داده می‌شود، روی گزینه Search و سپس Share Code کلیک کنید، کد تیون را وارد کنید و زمانی که این تیون لود شد آن را انتخاب کنید.

    1. با سلام، متأسفانه امکان دیدن جرئیات تیون برای تنظیم دستی در حالت آفلاین امکان پذیر نیست و تنها راه استفاده از آن، دانلود آن برای ماشین در بازی در حالت آنلاین است.

    1. خیر، مطلبی در این باره به زودی منتشر خواهد شد. اما خیر امکان خرید و فروش ماشین به صورت آفلاین وجود ندارد.

  2. سلام من دوستم بدون اینترنت سرعت ماشین هونیگان فورد موستانگ رو به ۴۰۲ رسوند ولی من حتی نمیتونم سرعت همون ماشین رو به ۳۰۰ برسونم دوستم گفت باید به بخش تیونینگ و اپگریت بری
    میشه بگید چجوری سرعتش رو زیاد کنم
    ممنون

    1. با سلام، حداکثر سرعت ماشین علاوه بر انتقال گشتاور موتور به دور موتور بالا با استفاده از میلسوپاپ یا Camshaft های مناسب نیازمند ضریب دنده‌های مناسب برای سرعت‌های خیلی بالاست، شما باید تنظیمات گیربکس و ضرایب دنده‌های آن را تغییر دهید که با افزایش حداکثر سرعت ماشین شتاب دنده‌های پایین شما افت خواهد کرد.

نظرات خود را ثبت کنید