close
درهای قرمز وارزون

در این مطلب با لوکیشن درهای قرمز وارزون آشنا می‌شویم.

مکانیک درهای قرمز در کالاف دیوتی وارزون اولین باز در Call of Duty: Black Ops Cold War معرفی شدند و اضافه شدن آن‌ها به سیستم بازی Battle Royale روش خوبی برای اتصال داستانی این دو بازی و جذب مخاطب است.

در بتل رویال، Warzone Red Doors به بازیکنان این امکان را می‌دهند تا به چندین اتاق مخفی در Verdansk تله‌پورت کنند که این اتاق‌ها دارای لوت لول بالا هستند.

در این راهنمای بازی به شما موقعیت دقیق درهای قرمز وارزون و نحوه استفاده از آن‌ها را شرح می‌دهیم.

درباره کالاف دیوتی بیشتر بخوانید:

نسخه موبایل کالاف دیوتی وارزون در حال ساخت است | مصرف دیتا بازی آنلاین چقدر است؟ | بهترین اسلحه کالاف دیوتی موبایل | بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل

لوکیشن Warzone Red Doors در نقشه

لوکیشن در قرمز وارزون

در این مطلب با موارد زیر آشنا می‌شویم:

  • چگونه درهای قرمز را پیدا کنیم
  • درهای قرمز وارزون چکار می‌کنند
  • لوکیشن پایگاه درهای قرمز

موقعیت Red Doors: چگونه درهای قرمز را پیدا کنیم

لوکیشن Red doors warzone

در فصل ۴ کالاف دیوتی وارزون درهای قرمز تنها در موقعیت‌هایی ظاهر می‌شدند که نقات جذاب جدید بازی بودند که به نقشه Verdansk 84 اضافه شده بودند.

پس برای این که درهای قرمز وارزون را پیدا کنید باید به مناطقی مانند Stadium، Salt Mines، Summit، Old Mine، Standoff و Nakatomi Plaza بروید.

با این وجود درهای قرمز همیشه در هر لوکیشن در هر دست بتل رویال اسپان نخواهند شد و حتی در لوکیشن‌های دقیقا یکسان نیز اسپان نمی‌شوند. پس اگر در استادیون یک در قرمز پیدا کردید اگر دست بعدی به همانجا بروید، حتی اگر در استادیوم یک در قرمز وجود داشته باشد، به احتمال بالا در همان لوکیشن دقیق نخواهد بود.

یکی از بهترین راه‌ها گوش دادن به صدای «هام» که در نزدیکی در پخش می‌شود است. اگر به این صدا با دقت گوش دهید و یک هدست گیمینگ هم به گوش داشته باشید، به سادگی می‌توانید موقعیت صدا را نشخیص دهید و در قرمز را پیا کنید.

Red Doors چه کاری انجام می‌دهند

باز کردن و وارد شدن به درهای قرمز وارزون شما را به یکی از ۱۲ استیشن مخفی در Verdansk 84 می‌برد.

استیشنی که به آن می‌روید به صورت رندوم انتخاب می‌شود و ترجیها در مراحل آخر بازی اگر در قرمز پیدا کردید بهتر است وارد آن نشوید. مگر این که بخواهید وارد یک اتاق خالی از لوت در خارج از زون شوید.

با ورود به درهای قرمز در کالاف دیوتی وارزون لوت خوب زیادی در مراحل اولیه بازی بدست خواهید آورد. این استیشن‌ها حاوی صندوقچه‌هایی که دارای ماسک گاز، UAV پیشرفته (که تمام بازیکنان را در نقشه به شما نشان می‌دهد) و حتی حمله هوایی به نام HARP است.

مطلع باشید که چندین بار نیز می‌توان از یک در قرمز استفاده کرد و لوکیشن نهایی افراد به صورت رندوم است؛ پس زمانی که نزدیک به استیشن‌ها بودید باید مراقب مواجه شدن با گروهی از انمی‌هایی که ممکن است از طریق یک در قرمز به استیشن نزدیک شما آمده باشند باشید.

برچسب‌ها : کالاف دیوتی وارزون

نظرات خود را ثبت کنید