close
گیمینگ

تغییر اسم فورتنایت – نحوه تغییر نام یوزر در Fortnite

اسم فورتنایت

در این مطلب با نحوه عوض کردن و تغییر اسم فورتنایت خود آشنا می‌شویم. نام کاربری فورتنایت شما، نام کاربری حساب Epic Games شماست که به سادگی قابل تغییر است.

چگونه اسم فورتنایت خود را عوض کنیم؟

اگر از نام کاربری که در ابتدا برای خود در فورتنایت تعریف کردید راضی نیستید و می‌خواهید آن را تغییر دهید، می‌توانید این کار را به سادگی و از طریق وبسایت Epic Games انجام دهید.

دقت کنید که نمی‌‌توانید از داخل بازی اسم فورتنایت خود را تغییر دهید.

  1. اگر از طریق وب سایت می‌خواهید اقدام کنید باید وارد وب سایت Epic Games شوید و روی آیکن حساب کاربری کلیک کنید و با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود لاگین کنید.
    اگر هم از طریق Epic Games Launcher اقدام می‌کنید، روی آیکن حساب کاربری در گوشه پایین و چپ کلیک کنید و روی گزینه Manage Account کلیک کنید. این کار شما را به وب سایت Epic Games می‌برد.
تغییر اسم فورتنایت

اگر هم از طریق Epic Games Launcher اقدام می‌کنید، روی آیکن حساب کاربری در گوشه پایین و چپ کلیک کنید و روی گزینه Manage Account کلیک کنید. این کار شما را به وب سایت Epic Games می‌برد.

عوض کردن اسم فورتنایت

۲٫ در صفحه حساب کاربری خود روی آیکن مداد آبی رنگ (Edit) که در کنار اسم فورتنایت شماست کلیک کنید.

۳٫ صفحه زیر باز می‌شود که دارای دو باکس متن است که باید نام فورتنایت جدید خود را در هردو بنویسید؛ یکی برای تعیین نام جدید و دیگری برای تایید آن.

۴٫ تیک کنار عنوان I understand I can not change my display name again for 2 weeks after this change را بزنید. این بدین معناست که بعد از عوش کردن اسم فورتنایت خود تا ۲ هفته نمی‌توانید آن را دوباره تغییر دهید.

۵٫ دکمه Confirm (تایید) را بزنید.

۶٫ حال به صفحه تنظیمات اصلی برخواهید گشت و نوار سبزرنگی را در بالای این صفحه خواهید دید که اعمال تغییرات را تایید می‌کند و از این به بعد با ورود به بازی یا حساب کاربری خود، اسم فورتنایت جدیدتان نمایش داده خواهد شد.

اگر از طریق Epic Games Launcher برای تغییر نام Fortnite اقدام کرده باشید برای دیدن نام جدید خود در خود لانچر باید آن را یکبار ببندید و دوباره باز کنید تا بروزرسانی شود.

درباره عوض کردن اسم Fortnite باید بدانید

مهم‌ترین چیزی که باید در هنگام عوض کردن اسم خود در فورتنایت بدانید این است که این کار Gamertag شما را در PlayStation و Xbox و Nintendo Switch تغییر نخواهد داد و اگر در کنسول بازی می‌کنید، برای تغییر نام خود در فورتنایت باید Gamertag خود را عوض کنید.

اما اگر از Epic Games Launcher در PC استفاده می‌کنید، به این شکل و به صورت رایگان می‌توانید اسم خود را عوض کنید.

تنها محدودیت تعویض اسم فورتنایت از این روش این است که بعد از عوض کردن اسم خود تا دو هفته نمی‌توانید دوباره نام خود را تغییر دهید؛ اما با گذر از محدوده دو هفته‌ای هر چند بار که بخواهید می‌توانید نام خود را عوض کنید.

سوالات متداول

چگونه در موبایل فورتنایت بازی کنم؟

با وجود این که بازی فورتنایت از فروشگاه Appstore حذف شده‌است اما همچنان از طریق Xbox Gamepass می‌توانید روی آیفون و اندروید بازی فورتنایت را نصب کرده و بازی کنید. آشنایی با نحوه انجام این کار در مطلب نصب فورتنایت در آیفون

آیا می‌توان در فورتنایت ویباکس رایگان گرفت؟

بله، با انجام برخی از چالش‌ها و ماموریت‌های بازی می‌توانید ویباکس رایگان بگیرید؛ اما دقت کنید که سراغ گرفتن ویباکس از بازیکنان دیگر نروید؛ چرا که آن‌‌ها کلاهبردار هستند و این کار امکان پذیر نیست. آموزش گرفتن ویباکس رایگان در فورتنایت.

نظرات خود را ثبت کنید