close
بهترین مپ های کریتیو

با وجود این که تمرکز اصلی این بازی بر حالت بازی Battle Royale آن است، Epic Games از Creative Mode های ساخته شده توسط کاربران خود استفاده کرد و به بازیکنان این امکان را داد تا از این راه Battle Pass XP دریافت کنند. در این مطلب هم با بهترین مپ های کریتیو برای دریافت XP آشنا می‌شویم.

بهترین مپ کریتیو فورتنایت

با وجود هزاران مپ ساخته شده توسط بازیکنان دیگر نمی‌توان فهمید که کدام مپ‌ها خوبی هستند. تنها زمانی می‌توانید ببینید که یک مپ خوب است یا نه که وارد آن شوید.

خوشبختانه ما چندین مپ کریتیو پرطفدار را امتحان کردیم تا ببینیم که اگر به دنبال دریافت XP باشید، کدام مپ‌های کریتیو بهتر هستند.

اما قبل از این که شروع کنیم، یک نکته را باید به شما بگوییم. میزان XP دریافتی شما هرچه بیشتر بازی کنید، کمتر می‌شود و شما باید مدتی از بازی دور باشید و سپس دوباره شروع به بازی کنید تا به حالت اول خود برگردد.

پس استراحت دادن در میان بازی باعث می‌شود تا در زمان کمتر بتوانید XP مورد نیاز خود را جمع‌آوری کنید.

بیشتر بخوانید: تغییر اسم فورتنایت | V-Bucks رایگان در فورتنایت | نحوه اجزا Fortnite در iOS و Android | نصب VPN روی PS4 و PS5

بهترین مپ کریتیو فورتنایت

The Parkour Deathrun 200+

هزاران هزار مپ با نام Deathrun وجود دارد که باید در آن‌ها از موانع عبور کنید، از تیغ‌های مسیر دوری کنید و… و در طول مسیر به جمع‌آوری سکه می‌پردازید که در حداکثر حالت خود حدود ۴۰۰ XP از آن‌ها می‌توانید بگیرید و در هر چند دقیقه یکی از آن‌ها را می‌توانید بروید.

کد جزیره: ۸۰۲۱-۳۴۸۲-۱۱۳۲

۵۰ Vs 50 – Zero Build Vehicle War

این سک بازی تیمی بتل فیلد مانند است که هر تیم در یک سمت یک زمین بدون پستی بلندی قرار دارد و انواع و اقسام ماشین‌ها و لوازم نقلیه از جمله هواپیما، UFO، تانک و هر آنچه به ذهنتان برسد برای گشتن در زمین وجود دارد.

این مپ کریتیو بزرگ و پر از آدم است و علاوه بر یکی از بهترین مپ های کریتیو بودن یکی از جذاب‌ترین آن‌ها نیز هست.

کد جزیره: ۲۸۴۸-۰۰۵۴-۲۴۱۵

Spooky Zombie Farm

این مپ توضیح زیادی ندارد، فقط یک عالمه زامبی وجود دارند که با شلیک به آن‌ها باید طلا جمع کنید و اسلحه‌های بهتری بخرید و زامبی‌های بیشتری بکشید. نیم ساعت در این مپ بودن من را یک لول Battle Pass بالاتر برد که بهتر از دو برد Battle Royale پشت سر هم است.

کد جزیره: ۳۰۵۰-۲۱۹۴-۳۸۷۵

Black Vs White

این مپ برای مدتی مپ کریتیو مورد علاقه من برای گرم کردن قبل از یکدست Battle Royale رفتن بود؛ و البته یک منبع خوب برای دریافت XP. این مپ و نسخه جدید XL آن با اسلحه‌های Chapter 4 بروزرسانی شده‌است. پس حتی اگر یکدست دستگرمی هم نخواهید بروید، مکان خوبی برای تمرین است.

علاوه بر XP که با جنگیدن دریافت می‌کنید، هر دو مپ‌های Black Vs White دارای دکمه‌های مخفی هستند که هرکدام از آن‌ها به شما ۱۰۰۰ XP می‌دهند. و البته با توجه به زمان بازی خود در این مپ نیز XP دریافت خواهید کرد.

کد جزیره: ۰۷۴۷-۹۲۹۲-۸۵۲۳

نسخه XL: 3050-3101-5691

Santa Vs Krampus

سازنده Black Vs White به تازگی این مپ که تم کریسمس دارد را نیز منتشر کرده‌است که تغییرات جالبی در آن نسبت به Black Vs White به وجود آورده است و با این حال قسمت‌های اصلی نقشه و بازی دست نخورده باقی‌مانده‌اند. همچنین در این نقشه خانه‌های بزرگی از جنس نان زنجبیلی وجود دارند.

و بله این نقشه اسلحه‌های Chapter 4 را دارد.

کد جزیره: ۶۱۶۸-۴۹۹۶-۸۹۳۸

Mine Rock Simulation

در این مد بازی شما با پیک‌اکس خود سنگ می‌شکنید. سپس سنگ‌های خرد شده را می‌فروشید تا پیک‌اکس خود را آپگرید کنید تا با سرعت بیشتری سنگ خرد کنید و به جاهایی از نقشه می‌روید که سنگ‌های متفاوتی دارد و…

اما این آن چنان بد هم نیست، از نظر من این بازی به نوعی آرام‌بخش است؛ و مقدار XP که از خرد کردن سنگ در این مد گرفتم از هر مد دیگری بیشتر است. این مدی نیست که بخواهید همیشه بازی کنید؛ اما زمانی‌هایی که انرژی برای انجام بازی‌های دیگر ندارید، تفریح خوبی است.

کد جزیره: ۲۴۵۲-۳۸۶۱-۸۵۰۹

برچسب‌ها : Fortniteراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید