close
گیمینگ

رمز Elden Ring، روش چیت و افزایش Rune در الدن رینگ به صورت رایگان

افزایش Rune در elden ring

Elden Ring تنها نزدیک به ۲ هفته است که منتشر شده است؛ اما به همین سرعت Mod هایی برای آن ارائه شده‌اند که به شما اجازه می‌دهند تا بازی را Pause کنید و حتی می‌توانید با CheatEngine به افزایش Rune در Elden Ring بپردازید.

افزایش Rune در Elden Ring

اگر می‌خواهید بدون خرید Rune در الدن رینگ میزان Rune خود را افزایش دهید، ادامه مطلب را مطالعه کنید؛ اما توجه کنید که در زمان استفاده از CheatEngine در Elden Ring باید آفلاین باشید و علاوه بر آن مشخص نیست که FromSoftware چه مقدار نظارت بر سیو بازیکنان و فعالیتشان دارد. ممکن است تا بعد از مدت کوتاهی پس از آنلاین شدن از بازی Ban بشوید.

برای استفاده از این رمز Elden Ring برای افزایش Rune باید تا Cheat Table را از NexusMods و نرم‌افزار CheatEngine را از وب سایت رسمی خودش با کلیک اینجا دانلود کنید.

توجه: ابزار نصب CheatEngine یک ابزار تبلیغاتی جداگانه به همراه خود دارد؛ در زمان نصب به تنظیمات برای جلوگیری از نصب شدن آن توجه کنید.

راهنمای Marcus برای نصب این ماد و افزایش Rune در الدن رینگ مقداری پیچیده است و تصور می‌کنیم شما در حال حاضر قابلیت Anti-Cheat بازی را غیر فعال کرده‌اید.

یکی از روش‌های بهتر برای نصب این ماد که توسط Shamadruu که یکی از کاربران در تالار گفتگو Nexus است را در ادامه توضیح می‌دهیم:

  1. به فولدر نصب بازی بروید؛ در صورت نصب بازی توسط Steam به steamapps/users/common/Elden Ring/Game بروید.
  2. نام فایل “start_protected_game.exe” را عوض کنید؛ مهم نیست چه نامی برایش می‌گذارید، فقط آن را عوض کنید.
  3. نام فایل “eldenring.exe” را به “start_protected_game.exe” تغییر دهید تا عملا فایل لانچر Easy Anti-Cheat را تغییر دهید.

مطمئن نیستیم که این تغییرات باعث می‌شوند تا بازی مجبور به اجرا در حالت Offline شود یا خیر؛ ممکن است لازم باشد تا به صورت دستی این تغییر را انجام دهید. اگر حالت پیش‌فرض بازی به اجرا Offline تغییر نکرد، باید بازی را ببندید و Steam را در حالت Offline اجرا کنید.

در به کاراکتر Log کنید و آنلاین باشید، نرم‌افزار تشخیص Cheat شرکت FromSoftware این اتفاق را تشخیص می‌دهد و شما را Flag و Ban می‌کند و ممکن است این بن تا چند روز به طول بی‌انجامد؛ نحوه مدیریت چیت‌ها در Dark Souls 3 نیز به همین شکل بود.

مرحله بعدی در افزایش Rune به کمک CheatEngine، راهنمای Marcus به شما می‌گوید که باید Cheat Table دانلود شده را به فایل “eldenring.exe” متصل کنید؛ البته توجه کنید که شما باید آن را به فایل “start_protected_game.exe” متصل کنید؛ چرا که ما نام این فایل را تغییر داده‌ایم.

ار این مرحله به بعد باید قادر باشید که از دستورات CheatEngine در جدول چیت خود استفاده کنید؛ مانند تغییر آمار بازی، افزایش Rune و بسیاری دیگر.

برای فعال کردن دوباره Easy Anti-Cheat، اگر که می‌خواهید تا دوباره الدن رینگ را به صورت آنلاین بازی کنید تنها کافی است تا مراحل بالا را به صورت برعکس طی کنید.

بن شدن در الدن رینگ

دوباره هشدار می‌دهیم که این کار در صورت تشخیص FromSoftware باعث Ban شدن حساب بازی شما می‌شود؛ پس ریسک انجام این کار با شماست؛ اما برای این که احتمال این اتفاق کم شود تلاش کنید تا به صورت منطقی چیت کنید و به افزایش Rune خود در Elden Ring بپردازید!

در گذشته بررسی‌های سیو‌های بازی توسط FromSoftware به صورت هفتگی انجام می‌شد. بهترین راه این است که فایل سیو دستکاری شده خودتان را در فولدر دیگری داشته باشید تا بتوانید آن را بازیابی کنید.

اما همانطور که گفتیم بهترین روش برای جلوگیری از Ban شدن بعد از افزایش Rune با CheatEngine، افزایش Rune به صورت منطقی برای کاهش شک تردید نرم‌افزار Anti-Cheat به فعالیت آفلاین شماست.

بیشتر بخوانید:

نظرات خود را ثبت کنید