close
اخبار

ارتقا خدمات پس از فروش با استفاده از ویدئو کنفرانس

ارتقا خدمات پس از فروش

کسب و کارها اهمیت زیادی به کسب رضایت مشتریان خود می‌دهند. همچنین توقع مشتریان از فردی به فرد دیگر می‌تواند بسیار متفاوت باشد و تجربه مشتری یا Customer Experience یکی از عوامل اصلی انتخاب یک برند توسط افراد تلقی می‌شود. پس چگونه می‌شود به ارتقا خدمات پس از فروش یک برند پرداخت؟

ارتقا خدمات پس از فروش

یکی از روش‌ها برای ارتقا خدمات پس از فروش، ارتقا نحوه تماس کاربران با این بخش است. با استفاده از ویدئو کنفرانس می‌توان افراد را به صورت مستقیم و با ویدیو کال با متخصصین بخش خدمات پس از فروش متصل کرد تا به فرآیند رسیدگی به کار این افراد سرعت داد. در ادامه مزایای استفاده از ویدئو کنفرانس برای ارتقا خدمات پس از فروش می‌پردازیم.

 حل کردن مشکلات با سرعت بیشتر و در زمان کمتر

بدون شک رفع کردن مشکل افراد با یک تماس تصویری کوتاه بهتر از نیاز به برقراری چند تماس بلند مدت برای انجام این کار است.

با توجه به تحقیقات HubSpot 33 درصد از افرادی که در صف تماس قرار می‌گیرند از خدمات پس از فروش ارائه شده به آن‌ها ناراضی خواهند بود.

ارتقا خدمات پس از فروش

کیب و کارها می‌توانند تا با استفاده از ویدئو کال با بررسی و ارائه راه‌حل سریع‌تر برای مسائل مختلف به کاهش تعداد افراد موجود در صف تماس و زمان تماس هر شخص بپردازند. با این روش بخش خدمات پس از فروش توانایی دارد تا:

  • به سرعت دادن در بخش عیب یابی و ارائه راه‌حل مناسب بپردازند.
  • با تماس ویدئویی نسبت به تماس تلفنی، ایمیل یا پیام متنی سریع‌تر به توضیح مسائل تکنیکال یا موضوعاتی که نیاز به توضیح بیشتری دارند بپردازند.

با توجه به این موضوع استفاده از ویدیو کال می‌تواند روش مناسبی برای ارتقا خدمات پس از فروش یک کمپانی باشد.

افزایش میزان رضایت مشتری

با توجه به بازدهی بالاتر تماس‌های تصویری برای توضیح مسائل غیر طبیعی نیست که کمپانی‌هایی که از ویدیو کال برای ارتباط با مشتریان استفاده می‌کنند میزان رضایت مشتری بالاتری را نیز دارند.

میزان رضایت مشتریانی که با تماس تصویری به برقراری تماس پرداخته‌اند ۷۳ درصد بوده‌است؛ درحالی که میزان رضایت با تماس با ایمیل و تماس تلفنی به ترتیب ۶۱ و ۴۴ درصد بوده‌است.

تماس ویدیویی برای خدمات پس از فروش به شما اجازه می‌دهد تا به عیب یابی سریع‌تر بپردازید و با توضیح به صورت تضویری به رفع مشکل با سرعت بالاتری بپردازید. این عوامل باعث رفع شدن سریع‌تر مشکل افراد و به طبع بالا رفتن میزان رضایت افراد می‌شود.

جمع‌بندی

با توجه به اهمیت یافتن بیشتر روزانه کیفیت ارائه خدمات توسط کمپانی‌ها بسیاری از ان‌ها به دنبال ارتقا خدمات پس از فروش خود هستند تا با ارائه خدمات با کیفیت بهتر به رضایت بیشتر مشتریان خود برسند.

ایجاد ارتباط ضمیمی‌تر با مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها یکی از روش‌هایی است که به کمک آن می‌توانید تا رضایت مشتریان خود را از آن جلب کنید و تصویر خوبی از برند خود در ذهن جامعه برجای بگذارید. به کمک فناوری ویدئو کنفرانس و ویدیو کال می‌توانید از تمام مشتریانی که بابت خدمات پس از فروش به شما رجوع می‌کنند به عنوان یک فرصت برندینگ برای خود استفاده کنید.

نظرات خود را ثبت کنید