close
اخبار

ابزار آنالیز ویدئو کنفرانس توسط گوگل به کاربران ارائه می‌شود

ابزار آنالیز ویدئو کنفرانس

اگر شما ادمین جلسات ویدئو کنفرانسی هستید که در آن‌ها شرکت می‌کنید گوگل قصد دارد تا ابزار آنالیز ویدئو کنفرانس را برای تکمیل کردن اطلاعات شما از جلساتتان به شما ارائه دهد.

به گفته گوگل کاربران می‌توانند به زودی به اطلاعاتی از کیفیت تماس خود دسترسی داشته باشند و جزئیات آن را مشاهده کنند.

ابزار آنالیز ویدئو کنفرانس

همچنین این آپدیت ابزار آنالیز ویدئو کنفرانس به ادمین‌های جلسات زمان‌های میوت بودن یا نبودن دیگر افراد، تغییرات شرایط اتصال دیگر افراد، نوع اتصال آن‌ها، افرادی که هر نفر را به جلسه دعوت کرده‌اند، افرادی که از جلسه خارج شدند و یا بیرون انداخته شده‌اند و این که توسط چه کسی بیرون انداخته شده‌اند، امتیازدهی کیفیت تماس در پایان ویدئو کنفرانس و بسیاری از اطلاعات دیگر را به صورت زنده و در جلسات را ارائه می‌دهد.

فاکتورها و عوامل زیادی می‌توانند تا در کیفیت تماس یک جلسه ویدئو کنفرانس تأثیر داشته باشند و ارائه شده ایزار آنالیز ویدئو کنفرانس به ادمین می‌تواند تا به بهبود کیفیت تماس در آینده به آن‌ها کمک کند.

گوگل میت

این ابزارها در جلسات گوگل میت و در بخش Meet Quality Tool قابل دسترسی است. البته بسیاری از افراد در ابتدا از وجود ابزارهای آنالیز ویدئو کنفرانس بی اطلاع خواهند بود و از آن‌ها استفاده نخواهند کرد، اما افرادی که آن‌ها را به کار بگیرند با توجه به کاربرد آن‌ها و قابلیت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌دهند استفاده از آن را به همکاران خود نیز پیشنهاد خواهند داد.

با توجه به این که با وجود شرایط امروزی و همه‌گیری ویروس کرونا جلسات با استفاده از فناوری ویدئو کنفرانس برگزار شده‌است و به عنوان راه حلی برای این مشکل از آن یاد می‌شود با توجه به آمار ویدئو کنفرانس و استفاده روزافزون آن مشکلات بیشتری از بخش‌های مختلف این فناوری آشکار می‌شود که ارائه دهندگان این راهکارها به حل این مشکلات خواهند پرداخت.

وجود ابزار آنالیز ویدئو کنفرانس نیز به همین دلیل است تا با پیدا شدن منبع مشکلات و این که چرا در جلسات ویدئو کنفرانس به مشکلاتی برمی‌خوریم و این که چگونه می‌توانید به مرتفع کردن آن‌ها بپردازیم به بهبود تجربه ویدئو کنفرانس خود بپردازیم.

نظرات خود را ثبت کنید