close
اخبارگیمینگ

آپدیت کالاف دیوتی وارزون ؛ اکتیویژن جزئیاتی از بازی جدید Call of Duty Warzone را منتشر کرد

آپدیت کالاف دیوتی وارزون

Activision اعلام کرده است که در حال توسعه قسمت بعدی فرنچایز Call of Duty یعنی کالاف دیوتی وارزون (Call of Duty Warzone) است که در سال ۲۰۲۲ ارائه خواهد شد و آپدیت کالاف دیوتی وارزون ، ادامه داستانی بازی Call of Duty: Modern Warfare 2019 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: لیست بازی هایی که در ۲۰۲۲ منتشر می‌شوند

همچنین اعلام شده است که Call of Duty بعدی آپدیت بزرگی نسبت به Warzone قبلی است و حالت Battle Royale که با Modern Warfare 2019 معرفی شد آپدیت‌ها و بروزرسانی‌های فراوانی را دریافت کرده است؛ حتی بعد از انتشار Call of Duty: Vanguard در پایان سال ۲۰۲۱٫

آپدیت کالاف دیوتی وارزون

اولویت اول اکتیویژن در آپدیت کالاف دیوتی وارزون بهبود کیفیت بازی و قابل دسترس کردن آن به افراد بیشتر است.

اکتیویژن اعلام کرده است که در آپدیت Call of Duty Warzone بیش از ۳۰ مورد بهبود یافته وجود دارد که برخی از این بهبودها شامل موارد زیر می‌شوند:

  • بهبود کنترل در هر نوع از حرکت شامل: هندلینگ وسیله‌های نقلیه، کنترل چتر در زمان باز شدن در ارتفاع کم و درست شدن عملکرد خودروها و بازیکنان در زمان تصادف و برخورد.
  • انیمیشن ماسک شیمیایی دیگر جلوی دید بازیکنان در هنگام نشانه گیری را نخواهد گرفت.

این بهبودها همگی در کنار باگ‌های برطرف شده بازی هستند؛ در فصل دوم Call of Duty Warzone به برطرف کردن مشکلات زیر پرداخته شده است:

  • مشکلات بازی و استریمینگ آن مانند هنگ کردن Buy Station ها، ارتباط صوتی بازیکنان و مشکلات گرافیکی در بازی.
  • نامرئی شدن برخی از اسکین‌ها در فواصل طولانی.
  • بلاک شدن حالت بازی MultiPlayer در Modern Warfare که با لانچر Warzone کار می‌کند.

و بسیاری دیگر…

به علاوه تغییراتی در آپدیت کالاف دیوتی وارزون اتفاق افتاده است که به درخواست مکرر بازیکنان بوده است و نشان می‌دهد که Activision به حرف بازیکنانش گوش می‌دهد.

به عنوان مثال اضافه شدن اسلایدر زاویه دید یا Field of View (FOV) به کنسول‌ها یکی از این تغییرات است.

اضافه شدن این قابلیت به کنسول‌ها تاثیر زیادی بر بازی افرادی که با کنسول‌های نسل قبل یعنی PS4 و Xbox One خواهد داشت و هدف اکتیویژن از ایجاد این تغییر داشتن تجربه بازی بهتر افرادی که با این دستگاه‌ها بازی می‌کنند است.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کنسول بازی

فصل دوم و آپدیت کالاف دیوتی وارزون قدم بزرگی در بهبود این بازی خواهد بود و اکتیویژن قصد دارد تا با توجه به واکنش بازیکنان و فیدبک‌های آن‌ها تجربه بهتری را برای همگان ایجاد کند.

برای مطالعه بیشتر می‌توانید منبع این خبر، یعنی مطلب بلاگ Call of Duty را با کلیک اینجا مطالعه کنید.

آیا با بهترین اسلحه های کالاف دیوتی موبایل آشنا هستید؟ آیا از بهترین تنظیمات کالاف دیوتی موبایل که به شما در برد بیشتر کمک می‌کند اطلاع دارید؟

برچسب‌ها : کالاف دیوتیوارزون

نظرات خود را ثبت کنید