close
آپگرید بازی PS4 به PS5

نحوه آپگرید بازی PS4 به PS5 چگونه است؟ بسیاری از بازی‌ها که در ابتدا برای PS4 ارائه شده بودند برای PS5 نیز عرضه شده‌اند، خصوصا بازی‌های جدیدتر. حالا اگر PS5 تهیه کرده‌اید و می‌خواهید بازی‌های قدیمی خود را نیز ادامه دهید و بازی کنید نیازی به تهیه دوباره این بازی‌ها ندارید.

می‌توانید با آپگرید کردن بازی PS4 به بازی PS5 بازی قدیمی خود را با کیفیت بالاتر و در کنسول جدید خود بازی کنید.

نحوه آپگرید بازی PS4 به PS5

البته این نکته را توجه کنید که این کار زمانی قابل انجام است که بازی‌های شما به صورت رسمی خریداری شده باشند و به صورت کپی خور شده نباشند. برای آپگرید کردن بازی PS4 به PS5 نیاز به وجود بازی در اکانت شما و خریداری شده به صورت دیجیتال یا دیسک آن خواهید داشت.

آپگرید دیجیتال بازی PS4 به PS5

آپگرید بازی PS4 به PS5

اگر بازی خود را از PS Store خریداری کرده باشید، تنها بعد از این که با حساب کاربری PSN خود در PS5 لاگین کردید به فروشگاه PS Store بروید و بازی‌هایی که می‌خواهید آپگرید کنید را پیدا کنید. در پایین آیکن بازی بخش سفیدرنگی را با عنوان Free PS5 Upgrade خواهید دید.

تنها کافیست آن را دانلود کرده و روی کنسول نصب کنید.

آپگرید دیسک بازی PS4 به PS5

اگر بازی‌های خود را به صورت دیسکی تهیه کرده باشید، با قرار دادن دیسک در PS5 بازی به لیست بازی‌های شما اضافه خواهد شد و شما می‌توانید با انتخاب گزینه Copy به اجرای بازی PS4 در PS5 بپردازید.

آموزش آپگرید بازی PS4 به PS5

یا می‌توانید با کلیک روی آیکن PS Store و انتخاب گزینه Free PS5 Upgrade بازی خود را به صورت رایگان به نسخه PS5 خود آپگرید کنید؛ اما انجام این کار دو نکته خواهد داشت:

  1. از این به بعد برای اجرای بازی می‌بایست دیسک PS4 خود را در PS5 قرار دهید.
  2. در صورتی این کار قابل انجام است که PS5 Standard تهیه کرده باشید و نه Digital که ورودی دیسک نوری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: تفاوت PS5 استاندارد و دیجیتال

برچسب‌ها : راهنمای PS4راهنمای ps5

نظرات خود را ثبت کنید