close
سوئیچ کردن بین Miles و Peter در Spider Man 2

شما می‌توانید بین دو شخصیت Peter و Miles در هنگام بازی در Marvel’s Spider-Man 2 سوئیچ کنید. هر کدام از این شخصیت‌ها قابلیت‌های ویژه خود را دارند که ممکن است بخواهید در هر لحظه از شخصیتی که قابلیت‌های بهتری با توجه به شرایط دارد استفاده کنید. در این مطلب با نحوه سوئیچ کردن بین Miles و Peter آشنا می‌شویم.

سیستم سوئیچ کردن بین شخصیت‌های بازی بسیار خوب کار می‌کند، اما محدودیت‌هایی نیز برای آن وجود دارد؛ مانند زمانی که با یک شخصیت بازی در وسط یک مرحله از داستان اصلی بازی باشید. اما در اکثر مواقع امکان سوئیچ کردن بین شخصیت‌های Spider-Man 2 را دارید که در ادامه با نحوه انجام این کار آشنا می‌شویم.

چگونه بین Miles و Peter در Spider-Man 2 سوئیچ کنیم

برای این که امکان سوئیچ کردن بین Miles و Peter را در Spider-Man 2 داشته باشید، ابتدا باید اولین مرحله داستان اصلی بازی که Surface Tension است را به پایان برسانید تا اپلیکیشن FNSP را باز کنید. از دو طریق به این اپلیکیشن در بازی دسترسی دارید:

  1. با کشیدن انگشتتان روی تاچ پد دسته به سمت چپ اپلیکیشن را باز کنید.
  2. منو Pause را باز کنید و گزینه Open FNSP App را انتخاب کنید.

بعد از باز شدن اپلیکیشن به صفحه نمایشگر تلفن خود در صفحه بازی که سمت راست است دقت کنید. در قسمت پایین این صفحه دو آیکن سر اسپایدرمن می‌بینید. یکی از آن‌ها از دیگری روشن‌تر است و آنی که روشن‌تر است اسپایدرمنی است که الآن هستید.

برای سوئیچ کردن بین Miles و Peter در Marvel’s Spider-Man 2 تنها کافیست تا دکمه مربع را زمانی که اپلیکیشن FNSP App باز است نگهدارید تا به شخصیت اسپایدر من دیگر سوئیچ کنید.

سوئیچ کردن بین Miles و Peter در FNSM

علاوه بر این که امکان سوئیچ کردن بین شخصیت‌های اسپایدرمن را در این بازی دارید، برخی اوقات نیاز به انجام این کار خواهید داشت.

به عنوان مثال اگر با یک شخصیت مدت طولانی مراحل را رد کنید ممکن است متوجه شوید که مرحله جدیدی برای این شخصیت بازی وجود ندارد.

شما در اینجا باید بین Miles و Peter سوئیچ کنید و مراحل شخصیت دیگر بازی را بروید تا مراحل جدید برای شخصیت فعلی‌تان باز شود.

درست مانند مراحل لستر در GTA V که با انجام ندادن مرحله اول لستر با Franklin نمی‌توانید با هیچ یک از شخصیت‌های دیگر بازی هیچ مرحله‌ای را آغاز کنید.

همچنین اگر وارد یک مرحله داستانی بازی با یکی از شخصیت‌ها شده باشید و آن را تا مقدار خوبی جلو رفته باشید (به عنوان مثال با شخصیت بازی وارد ساختمانی خاص شده باشید) امکان سوئیچ کردن بین شخصیت‌های Miles و Peter وجود ندارد.

برچسب‌ها : Marvel's Spider-Man 2راهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید