close
قاتل سریالی gta v

تمام سرنخ‌های ایستراگ قاتل سریالی GTA V که نامش Merle Abrahams است و به عنوان Infinity Killer شناخته می‌شود را پیدا کنید.

ایستراگ های قاتل سریالی GTA V

ایستراگ قاتل سریالی GTA V

داستان قاتل سریالی GTA V داستان حاشیه‌ای نسبتا دارکی است که در کنار داستان اصلی بازی است و اگر متوجه آن نشوید ممکن است تا همیشه از وجود آن بی‌خبر بمانید.

اما اگر متوجه وجود این داستان شوید و به دنبال آن بروید متوجه می‌شوید که این قاتل زنجیره‌ای که نامش Merle Abrahams است و به عنوان Infinity Killer شناخته می‌شود، یک شخص عجیب و غریب است که کل شهر San Andreas را با قتل‌های زنجیره‌ای خود ترسانده است و تعدادی سرنخ از محل جنازه قربانی‌های خود در نقاط مختلف Blaine County قرار داده است.

این داستان ارتباطی به داستان اصلی بازی ندارد و تاثیری بر آن نمی‌گذارد، اما می‌خواهید این داستان را به اتمام برسانید یا سیو خود را %۱۰۰ کنید در ادامه مطلب می‌توانید از لوکیشن ایستراگ های قاتل سریالی GTA V مطلع شوید.

یادداشت‌های قاتل سریالی GTA V

در تصویر زیر لوکیشن ۵ نقطه در Sandy Shores که خانه ترور دقیقا در وسط آن‌ها قرار دارد (انگار که قرار است با ترور این لوکیشن‌ها را پیدا کنید) مشخص شده‌اند. در این لویشن‌ها متن‌ها و سرنخ‌هایی از Merle Abrahams وجود دارند که در ادامه با آن‌ها و مضمون و مفهوم آن‌ها آشنا می‌شویم.

نقشه سرنخ های قاتل سریالی GTA V

ساختمان های Sandy Shores

۱-۳: Merle Abrahams ملقب به Infinity Killer است که شب گذشته در زندان امنیتی Bolingbroke در حالی که در انتظار قصاص خود به جرم آدم ربایی، شکنجه و قتل بود، فوت کرده‌است.

Abrahams، با سن ۵۷ سال مضنون اصلی پرونده قتل‌های زنجیره‌ای بود که ۵ سال پیش اتفاق افتاده بود و پلیس بر این عقیده است که این پرونده ۸ قربانی دارد که همه آن‌ها مردهایی بوده‌اند که در حالی که به دویدن و ورزش کردن مشغول بوده‌اند ربوده شده‌اند و توسط این فرد به قتل رسیده‌اند.

شواهدی وجود دارد که این قتل‌ها را به Abrahams مرتبط می‌کند، اما جنازه‌ها هیچ وقت پیدا نشدند و Abrahams هم هیچ وقت محل جنازه‌ها را فاش نکرد، اما این شخص علاقه عجیبی به عدد ۸ داشته است.

سنگ های Senora Desert

۴: اگر از محل گرافیتی آدم فضایی‌ها و UFO ها در Senora Desert به سمت غرب بروید، چند سنگ بزرگ سفید رنگ پیدا می‌کنید که روی یکی از آن‌ها توسط قاتل سریالی GTA V چند عدد ۸ و یک شعر عجیب و غریب راجع به قربانیان نوشته شده‌است:

“One is done
Two was fun
Three tried to run
Four called mom
Fives not alive
Six is nix
Sevens in heaven
8 won’t wait.”

بیشتر بخوانید: لوکیشن قطعات سفینه فضایی در GTA V

۵: اگر از لوکیشن سنگ‌های قبلی مقداری به سمت جنوب بروید، چند سنگ سفید رنگ دیگر پیدا می‌کنید که عدد ۸ به همراه متنی کوتاه روی آن نوشته شده‌است:

“They want me they can have
But they’ll never get my people
Even though I shall leave them sign enough
Where they put me”

زندان Bolingbroke

از آنجایی که در مطلب داخل روزنامه نوشته بود که Merle در داخل زندان بوده و در آنجا مرده است، منطقی است که یکی از متن‌های او در نقطه‌ای در زندان باشد.

ورود به زندان مقداری دشوار خواهد بود به این دلیل که تا به محوطه زندان وارد می‌شوید پلیس با ۲ ستاره به دنبال شما می‌افتد.

می‌توانید با هلیکوپتر وارد شوید یا از بالای زندان پرواز کرده و با چتر نجات فرود بیایید، اما بهترین کار استفاده از رمز Invincibility است که تا ۵ دقیقه باعث می‌شود هر اتفاقی هم برای شما بی‌افتد، کشته نشوید.

بیشتر بخوانید:

باید به محوطه باز حیاط زندان بروید و به افراف خود نگاه کنید، چندین دیوار در اطراف شما وجود دارند که روی یکی از آن‌ها متن زیر نوشته شده‌است:

“Where water meets land and fire once spewed forth
There the infinite 8 shall stay
Until I return”

همچنین در پایین این متن سرنخ دیگری از قاتل سریالی GTA V وجود دارد که نسخه‌ی کامل‌تر و با جزئیات بیشتر سرنخی است که در ساختمان سوخته پیدا کرده‌اید.

کاملا واضح است که این طرح نقشه قسمتی از مپ بازی در سمت شمالی Paleto Bay است. پس Merle خیلی هم در پنهان کردن اجساد هوشمندانه عمل نکرده‌است.

لوکیشن جنازه‌های قاتل سریالی GTA V

هر ۸ جنازه در منطقه‌ای که از چند جزیره کوچک در قسمت شمالی Paleto Bay تشکیل شده‌است، هستند. جنازه ها با پلاستیک کفن پوش شده‌اند و در کف دریا هستند.

هیچ مکانیک بازی برای آن‌ها تعریف نشده و با آن‌ها هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید، اما اگر کنجکاوید می‌توانید به این لوکیشن‌ها بروید و آن‌ها را ببینید.اگر هم حوصله رفتن به زیر آب را ندارید می‌توانید در ادامه تصاویر آن‌ها را ببینید.

جنازه شماره ۱:

جنازه شماره ۲:

جنازه شماره ۳:

جنازه شماره ۴:

جنازه شماره ۵:

جنازه شماره ۶:

جنازه شماره ۷:

جنازه شماره ۸:

برچسب‌ها : GTA Vراهنمای بازی

نظرات خود را ثبت کنید