close
مراسم عروسی

شاید بتوانید با روش‌های خاص، مراسم عروسی زیبایی داشته باشید، مثل استفاده از گاری یا ماشین‌های قدیمی. مراسم عروسی را هر طور که برگزار کنید، می‌توانید آن را به طور زنده پخش کنید.

پوشش مراسم عروسی مجلل در شبکه‌های تلویزیون زیاد شده است، اما خانواده سلطنتی انگلیس از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، عروسی خود را به صورت زنده برای مردم پخش کرده‌اند.

حساب کاربری یوتیوب خاندان سلطنتی پخش زنده داشت. پخش زنده رایگان بود و لازم نبود همه آن را دنبال کنند، اما خانواده سلطنتی نشان داد که آنها می‌توانند با زمان پیشرفت کنند. پس شما هم می‌توانید.

الان سال ۲۰۱۹ است و چرا باید نگران تشریفات جزئی و حضور به موقع ساقدوش باشیم؟ فقط یک وب‌کم خوب تهیه کنید، آن را سمت خودتان و مهمان‌ها بگردانید، مراسم را در خارج کشور برگزار کنید و دوستان شما از خانه آن را تماشا کنند.

روش پخش زنده مراسم عروسی

با دلیل رشد فناوری، پخش زنده کار سختی نیست. شما به یک وب کم نیاز دارید (می‌توانید از گوشی‌ هم استفاده کنید،‌ اما تکان دست فیلم‌بردار فیلم را خراب می‌کند). البته باید شرایط نور و صدا را در نظر بگیرید.

اولاً به یک حساب در سایت پخش زنده نیاز دارید که به هدف شما نزدیک باشد. سایت‌های  YouNow و  Periscope هر کدام مزیت‌های خاص خود را دارند، اما Youtube Live و  Facebook Live امن‌ترین گزینه‌ها هستند. باید از قبل در سایت ثبت‌نام کنید. راهنمایی لازم برای دانلود کودک‌های لازم را دریافت کنید. همه چیز به خوبی انجام خواهد شد، این فرآیند چندان پیچیده نیست.

در فیسبوک می‌توانید مراسم عقد را به طور زنده از خبررسانی پخش کنید و فالوئرها می‌توانند نوتیفیکشین فوری دریافت کنند و این روز مهم را از دست ندهند.

با یوتیوب باید لینک پخش زنده را از طریق متن یا ایمیل برای دوستان خود ارسال کنید، اما کنترل بیشتری بر پخش دارید، برای مثال می‌توانید کارکرد مشاهده را تغییر دهید و در صورت مشکل فنی در از این پخش زنده مهم بک‌آپ بگیرید.

همه چیز ساده است

تنها کار مهم‌، انتخاب وب کم مناسب است.

وب‌کم‌های پخش زنده

برای شروع، به وب‌کم‌های گوشی‌ و لپ‌تاپ اتکاء نکنید. آیفون ایکس و گوگل پیکسل در سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند، اما وب‌کم‌های اکسترنال به شما کمک می‌کنند که در محیط تاریک از همه چیز فیلم‌برداری کنید و برای پخش زنده مناسب‌تر هستند.

به عنوان یک قانون کلی، با دستگاه‌های اکسترنال رزولوشن و فریم ریت روان‌تر (تعداد فریم‌های فیلم قابل‌پردازش در هر ثانیه) به دست می‌آوریم. حتی چند وب‌کم به طور خاص برای پخش زنده طراحی شده‌اند مثل Logitech C922 و Razer Kiyo که با غول‌های بزرگ پخش زنده مثل XSplit و  Streamlabs همکاری می‌کنند.

اگر فقط به ویژگی‌های بصری علاقه‌مند هستید، پس بهتر است از غول ۴K لاجیتک؛ وب کم  BRIO استفاده کنید. در مناطق دورافتاده دسترسی به اینترنت مناسب برای کیفیت ۴K سخت است، اما BRIO با استانداردهای کیفیت ۱۰۸۰p همچنان شفافیت قابل‌قبولی دارد. می‌توانید ویژگی زوم خودکار وب کم و ویژگی تنظیم نور را در نظر بگیرید و بعد وب کم را بر روی سه‌پایه بگذارید همه را شگفت‌زده کنید.

خیلی راحت می‌توانید مراسم عروسی را زنده پخش کنید، اما چرا باید این کار را بکنید؟ می‌توانید دوستان و خانواده را با وب کم جایگزین کنید. در ادامه بیشتر در این باره توضیح می‌دهیم.

چه نیازی به پخش زنده مراسم عروسی است؟

معمولاً مراسم عروسی در محلی برگزار می‌شود که همه دوستان و آشنایان برای آمدن به مراسم راحت باشند، اما برخی مواقع شرایط ایجاب می‌کند کاری کنید تا حداقل دیگران مراسم را از دست ندهند.  برای مثال در سال ۲۰۱۰ یک زوج انگلیسی، مراسم خود را از دبی برای مهمان‌های خود در لندن پخش کردند. در آن زمان انفجار آتش‌نشان پروازها به مقصد اروپا را مسدود کرده بود.

خوب است بدانید یک بک آپ دیجیتال برای شرایط اضطراری وجود دارد.

پخش زنده یک قابلیت جدید و جالب است. شاید قیمت پایین پخش زنده مراسم عروسی،‌ آن را توجیه کند. اگر به دنبال یک موقعیت ساحلی رؤیایی در تایلند یا جزیره دورافتاده در جنوب اقیانوس آرام هستید اما نمی‌توانید هزینه‌های خانه، پرواز یا غذای مهمان‌ها را در محل تأمین کنید، فقط کافی است مهمان‌های ضروری (شاید ساقدوش‌ها و والدین) را دعوت کنید و دیگران مراسم را از راه دور تماشا کنند. یک مزیت دیگر این است که به محض خاموش کردن وب‌کم می‌توانید ماه‌عسل خود را شروع کنید.

برچسب‌ها : استریمپخش زندهتجهیزات ویدئو کنفرانسعروسیمراسم عروسیوب کم

نظرات خود را ثبت کنید