close
استفاده از ویدئو کنفرانس

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از افراد تصمیم به استفاده از ویدئو کنفرانس و انجام کارها به صورت دورکاری گرفته‌اند و کسانی که به امر آموزش می‌پرداختند نیز با استفاده از ویدئو کنفرانس اکنون به تشکیل کلاس مجازی می‌پردازند.

در مقاله امروز می‌خواهیم نگاهی به روند رشد استفاده از ویدئو کنفرانس در سراسر جهان برای کاهش رشد این ویروس مرگبار بپردازیم.

میزان استفاده از ویدئو کنفرانس BlueJeans

تیم اطلاعات نرم‌افزار ویدئو کنفرانس BlueJeans به تحقیق و مقایسه استفاده افراد از این نرم‌افزار در زمان‌های قبل از ویروس کرونا و بعد از آن پرداخته‌اند. با مقایسه دقیقه‌های جلسات برگزار شده در کشورها این امر قابل مشاهده است.

طبیعی است که کشورهایی که بیشتر تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته‌اند، رشد مصرف ویدئو کنفرانس آن‌ها نیز بیشتر بوده‌است.

استفاده از ویدئو کنفرانس

کشورهایی مانند چین، آمریکا و کانادا رشد زیادی در مصرف ویدئو کنفرانس داشته‌اند؛ اما برخی از کشورها مانند مغولستان و پرو که به میزان کمی از ویدئو کنفرانس استفاده می‌کردند رشد بسیار زیادی در استفاده از این فناوری داشته‌اند.

همچنین این شرکت به مقایسه رشد مصرف ویدئو کنفرانس در ایالت‌های مختلف آمریکا نیز پرداخته است و در نمودار زیر مقایسه رشد مصرف ویدئو کنفرانس را در ایالت‌های نیو‌یورک، واشنگتن و کالیفرنیا مشاهده می‌کنید.

استفاده از ویدئو کنفرانس

همانطور که مشاهده می‌کنید شروع این روند از سوم مارچ است که کسب و کارها تصمیم به دورکاری افراد خود گرفته‌اند. علاوه بر این ۳ ایالت، در ۴۷ ایالت دیگر نیز رشد بیش از ۱۰۰ درصدی را شاهد بودیم.

آمار بروز مبتلایان، درمان شدگان و کیس‌های اکتیو جهان و تفکیک شده کشورهای مختلف جهان را می‌توانید در اینجا مشاهده نمایید و امیدواریم تا با ادامه روند افزایش استفاده از ویدئو کنفرانس و دورکاری قادر به پایان دادن به رشد این ویروس باشیم.

دورکاری مزایای بسیاری برای کارکنان و کارفرمایان دارد، می‌توانید مزایای کار به صورت دورکاری را در مطلب ۵ مورد از فواید دورکاری برای کارکنان را در مجله کاربران ویدئو کنفرانس مطالعه نمایید.

برچسب‌ها : دورکارینرم افزار ویدئو کنفرانس

نظرات خود را ثبت کنید